Blogger Tricks

25 Kasım 2013 Pazartesi

CUPCAKE Lİ BERE VE KAŞKOL TAKIMI

Bere ve kaşkol  takımı satılıktır Kız çocuklarına çok yakışıyor . 3 ,6 yaş için ideal ölçülerde.İlgilenenler bana buradan yazabilirler





21 Kasım 2013 Perşembe

BOL RESİMLİ POST

Arkadaşlar merhaba.Bugün perdemden ve artan perde parçalarını nasıl değerlendiğimden bahsetmek istiyorum.Pençeredeki perdemi geçen hafta diktirmiştim.Resimde pek net çıkmamış ama yapacak birşey yok.Ben perde parçalarını mutlaka isterim perdecimden.Evimde kullandıklarımı takım yapmayı severim.
Bu gördüğünüz çekmeceli dolabın üzerine ölçülerine göre kestim perdemi.Kenarına çok önceden rami sosyete pazarından 3 buçuk tl ye aldığım 10 metrelik fistodan teğelleyerek diktim.Daha sonra  makinede zikzak dikişi yaparak sağlam bir dikiş yaptım.Keçe olmadan olmaz.Biraz renk katsın diye keçe kelebek figürü ve fiyonk figürü kesip sıcak silikon ile iki tarafına yapıştırdım.
 Bakırlarım anneanne ve babaanne yadigarıdır.Hemen tabiki el  koydum.Aslında orjinal rengi olmasını çok istedim ama kalaylatmak çok pahalıya mal olduğu için kendimce çözümledim olayı.Hemen nalburdan simli altın sarısı sprey boya aldım ve bakırlarımı boyadım.Bence çok güzel oldular.Bambu çiçeklerimi de görmüşsünüzdür belki .Ben bambularımı toprağa diktim.Daha iyi oldular .Bence belirli bir süre suda bekletildikten sonra toprağa dikilmeli.Çünkü suda fazla dayanmıyorlar.
 Buda sehpa örtüm vede kaktüsüm.Kelebekler heryerde uçuşuyorlar.
 Başka bir sehpa örtüsü Yine yapılışları aynı.

 Bunlarda saksılarım.Kemdim yaptım.İkeadan kopya çektim.Meşhur çipsler var hani onların kutusu içindekiler.Beyaz yapışkanlı kağıt ile önca en altını kapladım.Üzerine de naylon dantelleri sıcak silikon ile yapıştırdım.Orkideler japon pazarından.

Kasnak ile duvar süsümü de yaptım tam oldu .Konbinim tamam oldu.
Kuşlarımı eva yapışkanlı kağıt ile keserek yaptım. Boncuklarımı toplamak için yine aynı kuşlardan yaptım.Duvardaki ev safranbolu evi.Yani memleketimin evi.

Benim artık kaçmam gerekiyor .Umarım resimler biraz olsun fikir vermiştir sizlere Herşey için teşekkür ederim.Sizlerden ricam bana iyi veya kötü yorum atın Bana fikir vermeniz çok önemli

18 Kasım 2013 Pazartesi

KEÇE KAPI SÜSÜ

 Keçelerle birşeyler yapmayı çok seviyorum.Elime renk renk alıp onları kesip dikmek beni çok rahatlatıyor.Resmen herşeyi unutuyorum .Bu kadar zevkli birşey.Bu kapı süsümü daha yeni bitirdim.Mutlu bir aile tablosu.24 kasım öğretmenler günü için hazırladım.Çok güzel bir sınıf öğretmenimiz var.Bende ona özel birşey olsun istedim.Bence sizlerde böyle kendi ellerinizle güzel hediyeler hazırlayın derim.Herkesin kendi elinin bir becerisi vardır.Para ile heryerden hediye alınır ama böyle hediyeler daha manidar olur diye düşünüyorum ben.Öğretmenim güle güle kullanın inşaALLAH..Sizler iyiki varsınız.



15 Kasım 2013 Cuma

ÖRGÜ ÇANTALARIM

 Küçük kızım için yaptığım çantalarım bunlar.Kızımın tavşan oyuncağı vardı.Tığ ile sık iğne örerek bu çantayı yaptım.Tavşanımızı çantanın ön yüzüne muntazam bir şekilde sıkı olarak diktim Sıkı diyorum çünkü çocuklar biraz hor kullandıkları için sökülme ihtimali olmasın.Tavşanımızı çantanın renklerine uygun renklerde şapka, atkı ve eline de havuç yaparak  takımladım.Çantamızın ağız kısmı kapaklı ve büzdürmelidir.Belki sizde çocuklarınızın oynamadığı oyuncaklarla böyle güzel çantalar yaparsınız.
 İnanın kendiniz birşeyler ürettiğiniz zaman ortaya çıkan herşey daha da değerli  ve de güzel oluyor.
 Bu çantamızda HELLO KİTTY çantamız Bu çantanın yapımıda çok kolay Gözlerinin olduğu yerden yani   ortadan başlanıp sık iğne  dediğimiz  örgü ile dönerek örülüyor Kulaklarını örüp bitiriyoruz .Bandanasını da şiş ile pirinç örneği ile ördüm..Yapmak isteyenler için kolay gelsin.

14 Kasım 2013 Perşembe

UYKU GÖZ BANTI YAPIMI

Benim büyük kızım geceleri ışıktan çok şikayet ederdi.Özelliklede bilgisayarın ışığından .Bizde çareyi göz bantı yapmakta bulduk.Basit bir göz bantı yaptık.Sizinlede paylaşmak istiyorum .Resimlemeye de çalıştım Umarım biraz olsun faydası olur.Önce basit bir kalıp çizdim.
Kalıpın etrafından kestimBen evde olan kumaşları kullandım.
 Kumaşın tersini düzgün bir şekilde serip kalıpı üzerine yerleştirdim :Kaymasını engellemek için iğneledim.
 Dzgün birşekilde 1 cm pay bırakarak kestim
2 Kat elyafıda kalıpım ile kestim
Kestiğim parçaları sırası ile kumaşın düzü size bakacak şekilde yerleştirdim
 Dantel parçasınıda düzü size bakacak şekilde üzerine koydum.
Kafanın ölçüsünü alarak lastik kestim ve lastiğide iğneleyerek yerleştirdim
Diğer kumaş parçasınıda tersi size bakacak şekilde yerleştirdim
 En son elyafı da en üste yerleştirip teğelledim
 Makinana etrafını güzelce diktim.Unutmayın çevirmek için küçük bir yerini dikmeden bıraktım
Göz bantının düzünü çevirdim ve etrafından 2 milim olacak şekilde tekrar diktim
İşte sonuç İyi uykular mutlu rüyalar canım meleklerim.

12 Kasım 2013 Salı

TAKI ORGANİZERİ

Takı ve toka olmazsa olmaz.Helede kızlarınız varsa o zaman eksik olmaz.Benim evimde heryerde tokalar ve taçlar vardır.Bende daha derli toplu daha kullanışlı nasıl koyabilirim diye alternatif arayıp dururum.
Bende yeni takılık yaptım.Bunu kızkardeşim için yaptım Çünkü  kardeşiminde kız çocuğu var..Yani bol bol tokalar taçlar renk renk model model.
Benim takı panom daha büyük. Dahada büyüğünü yapmak zorunda kalıcam herhalde.Siz sevgili blog sever arkadaşlar. Belki sizlerde böyle birşey yapmak isteyebilirsiniz.Umarım resimler birazda olsun size fikir verebilir.Hadi kolay gelsin.
Arkadaşlar kusura bakmayın Benim fotoğraf makinem o kadar net çekmiyor:)


9 Kasım 2013 Cumartesi

TÜYAP KİTAP FUARINDAN ALDIĞIMIZ KİTAPLAR

 Her sene TÜYAP kitap fuarını mutlaka ziyaret ederiz. Bu sene yine fuara gittik ve aldıklarımızın bazılarını sizlerle paylaşmak istedim. Ailecek okuyabileceğimiz kitaplar bunlar. Küller ve Melek kitaplarını çok merak ediyorum. İlk fırsatta inşallah okuyacağım.
NUR İÇÖZÜ hanımın kitabını kırtasiyelerde baya aramıştık ancak bulamamıştık. Fuarda bulunca hemen aldık. İmzalatmayı da unutmadık tabi ki. Kızımın adına imzalandı kitap.
Bu yardımcı kitaplar olmazsa olmazlardan. Mutlaka her gitttiğimizde alınır. Eğitim için şart tabi ki.
CARPE DİEM'e de mutlaka uğranılır. Oradan da böyle güzellikler alınır
 Bu boyama kitapları da küçük prensesimin. El kaslarının gelişmesi ve kalem tutma yeteneğini kazanması için şart tabi ki.