Blogger Tricks

19 Aralık 2016 Pazartesi

Bebeğim

 Yüce Allahın rahmeti ve selamı hepinizin üzerine olsun sevgili dostlar.İnanın uzun zamandır paylaşım yaparken ürünlerim hakkında yazı yazmak veya duygu ve düşüncelerimiz yazmak çok zor geliyor.Bazen uzun uzun  yazıyorum ve sonra silip hiç yazı yazmadan paylaşım yapıyorum. Morallar maalesef ki çok bozuk. Yaşanan olumsuzluklar maddi ve manevi üzüntüler,gelen şehit haberleri,komşu ülkedeki savaş ve dram,müslüman din kardeşlerimize yönelik dünyada yaşanan vahşet ve zulüm ve böyle uzayıp giden vs ler. Her günümüze, her anımıza,her karnımızı doyurduğumuzda ve evimizde sıcak yuvamızda huzur içinde aile saadeti yaşarken lütfen şükür etmeyi unutmayalım.Ve çok çok dua edelim.Kendimize ,ailemimize ,vatanımıza ,asker ve polisimize ,milletimize,din kardeşlerimize ,savaş ve zulüm altında ezilen ana,baba ve masum yavrulara.Dua edelim soğukta sokakta yaşamak zorunda olan insanlarımıza hatta ve hatta sokak hayvanları için bile dua edelim..Dik olalım.Zalime haine karşı tek yürek halinde dimdik duralım.Oyunlara ,galeyanlara fitne ve ayrımcılığa karşı uyanık olalım.Kendimizi bırakmayalım ve ümitlerimizi taze tutalım. Hayat devam ediyor.
 Neyse gelelim yaptığım bu yeni şeker tatlı güzel kızımıza .Bu yaptığım ürün benim ilk deneyimim.İlk baştan herhalde ben bu işin içinden çıkamayacağımı düşündüm ve neredeyse yapmaktan vazgeçiyordum.Sonra kendi kendime başlamış bir iş asla bırakılmaz diye motive ederek tekrar yapmaya başladım.Saçlarda ve yüz yapımında çok kararsız kaldım.Gözleri ve saçları defalarca yaptım ,söktüm derken ortaya bu şirin şey çıktı. İyi ki de pes etmemişim .Sonuç beni çok mutlu etti.Toka kutusu tutucusu  veya tuvalet kağıdı tutucusu olarak yaptım.Sipariş olarak yapmayı planlıyorum.Sizce başarılı bir çalışma olmuş mu ?İyi veya kötü yorum almak istiyorum.


Ben artık müsadenizi istiyorum.Hepiniz Allaha emanet olun.Hayırlı günler.Sevgi ve selamlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder